En smygkik!

För dom som inte varit hit, och kanske inte ska hit än... här är en LITEN smygkik på delar lägenheten! 

1. Målade om Agnes stolar så dom fick lite mer färg. Temat ska vara i färgerna grön, gul, rosa & vit. 
Hon kallar det såklart prinsesstema. :)

2.-4.Hallen är det jag kämpat mest med. Målat om, och som man ser, så gör ju aldrig jag som alla andra, utan jag bryter istället färgen innan väggen vänder håll. :)
Klädkrokarna har vi snikrat ihop själva, och är mycket nöjd. 
5.-8. På dom sista bilderna visar jag några av mina favoritdetaljer. 
 
    
2012-09-24 @ 22:36:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Moa

ÅH VILKEN FIN PLUPPHYLLA ! ;)

Svar: Det är ingen plupphylla där längre tyvärr, det ändras fort... men den kanske kommer tillbaka snart :) Men det var ju SÅ KLART den DU skulle lägga märke till först ;)
Kicki

2012-09-25 @ 07:01:06
Postat av: Granna

Ja!! Vad ljust och härligt det är! Vilken färg är det i hallen, grå eller grön? Vad snygg den höga skänken är och klädhängaren i hallen, supersnygg!

Superfint verkligen, längtar tills jag får se allt i sin helhet!

Bra jobbat so far!

Svar: Det är grått i hallen.. Än så länge är det lite stelt, men vi ska in med lite mer färg så ska det nog bli bra :) Längtar tills du kommer hit också! :)
Kicki

2012-09-25 @ 13:29:59
Postat av: Annelie

Ni har så fint <3

Svar: Tack :D Och bättre ska det bli :)
Kicki

2012-09-25 @ 17:29:08
URL: http://anneliemedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback