Lakrits- & hallondessert

Fantastisk efterrätt jag gärna gör igen! Inte för söt!
Vispa 2dl grädde. Blanda med 2 1/2 dl kesella (antingen kesella citrus eller tillsätt lite citrus).
Varva citrusgrädden med 4 dl hallon (färska eller tinade) och lite krossad turkisk peppar.
Garnera med en liten kvist mynta eller citronmeliss! 



Däremot är den här desserten egentligen att gå runt vad jag står för. 
1. Jag köper helst inte godis, MEN, mängden man använder är så liten.
2. Det är kesella i, vilket jag inte använder då det innehåller löpe, men det ska vi kunna hitta något att byta ut mot hoppas jag!
2012-05-22 @ 17:30:40 Recept Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny Ellebrink

Varför gillar du inte löpe?

2012-07-09 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback