Axel & hår

Jag förstår inte varför det alltid är så här.. fick just tid hos läkaren idag.. gått med ond axel i ungefär två månader nu.. och just idag, är axeln nästintill bra.

En bild från i sommar, på jamtli med Agnes, Liv och fotografen: Ronny.
För övrigt ang. min axel, eller arm iallafall, så längtar jag efter mer gaddningar.. verkligen.
Och håret.. vad göra med det förbannade håret!?
Jag har väl aldrig haft några problem med håret.. men gissa om jag har..
Det finns två lägen:
Statiskt eller fett. Inte särskilt kul kan jag lova. Har pratat med en kvinna på Gryningen i sthlm och hon säger att det mest troligt att stress (eftersom det inte bör vara att jag äter för fet mat..jag tror inte att jag gör det..) ;)
Nog om det.. nu ska jag göra mig i ordning för ett läkarbesök och ev. en stadstur!
2011-12-28 @ 10:34:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback