Någon som vill ha barnvakt?

Igår körde jag och Agnes ett pass mini-röris här hemma hos mig.. det är ju både kul och nyttigt!
Vi måste lära våra barn att det är viktigt att röra på sig, att det är nyttigt!

När jag körde igår började jag tänka en massa.. jag skulle vilja göra mini-röris oftare.. det är ju ett perfekt sätt för mig att få röra lite på mig också, vilket kan vara riktigt svårt när man har barn hemma och man är själv.
Man måste ju inte göra lika enkla rörelser som barnen, man tar i precis hur mycket man vill, och det är inte svårt att få övningarna hårdare, om det är det man vill.

Jag kunde inte riktigt släppa det, och har funderat massor på det.. hade varit kul att dra igång något med fler barn.. samtidigt vill jag inte ha en massa föräldrar här och titta på mig när jag fånar mig :P 
Men det kanske är någon som behöver en timmes barnvakt för att åka och handla eller så, typ varje söndag, och vill dumpa ongan här medans.. hade ju varit perfekt för mig och Agnes :D
Bara de jag redan känner dock! :P 
Jag vet inte, finns det något sådant intresse?
Jag har inte bestämt något!! Bara funderingar än..
?
2011-11-19 @ 13:37:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart bor du?? Om du känner ett sånt egagemang så måste du bara GENAST ta kontakt med närmsta gymnastikförening så kan du ju bli en toppenbra Gympaledare! Finns ju ett ENORMT behov av ledare! Antingen skapar du en egen "nisch" som mini röris. Eller så garanterar jag att du får gratis utbildning inom bamsegympa som gymnastikförbunder kör med! Säg till så kan jag fixa fram telefonnr till någon på förbundet så du kan hitta passande förening! Går bra att maila mig :)

2011-11-19 @ 15:06:29
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Annelie

Du får mer än gärna ha min fina unge på miniröris :)

2011-11-19 @ 16:37:01
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Lena S

Hade jag bott här hade du lätt få ha min största unge, den lilla är det litedålig fart i än ;) men den stora älskarallt so har med dans/rörelse att göra!!



Jag svarade på din kommentar i min blogg, men norde ju skrivit här! Men jag vill jätte gärna ses. När passar det dig?

Kram kram

2011-11-21 @ 07:21:26
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: macknow

gade vi bott närmare så hae jag lämnat mina 2 stora =) Härligt initiativ!

2011-11-21 @ 10:45:02
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback