Hejdå underbara helg :)

Helgen har faktiskt varit jättebra!
Det var meningen att jag och Ronny skulle på relaxen och sen på bio.. men vi insåg det faktum att vi inte har råd just nu.
Men jag tror att det vart till det bättre..
Jag har fått övningsköra och har hunnit städa och fixa både det ena och det andra.
Lördagmorgon startade jättebra!
Jag klev upp (kl.7!!) och checkade en massa saker som jag kände att jag var tvungen att göra..
Åt frukost och tog en "liten" rask promenad med Elin (ca. 2 timmar som vanligt skulle jag tro)
Hälsade på Agnes en stund.
Hem och åt lunch med Ronny för att sedan åka och köpa ett växhus och en massa fröer.
Vi byggde ihop växthuset i vardagsrummet och skrattade åt att vi verkligen båda två såg det som något riktigt roligt.. att vi båda två faktiskt tyckte att det var ett trevligt lördagsnöje! (och jag kände mig som Berta 65)
Det MÅSTE inte vara bio eller relaxen..!
Vi tog en liten rask promenad och sen kikade vi nog bara på lite tv tror jag?
.
.
Söndag vaknade jag tidigt igen.
Hade knatteskutt
Åkte och handlade. 
Hämta Agnes.
Plantera en massa olika ätbara växter!
Mysa med Agnes! <3
Jag gjorde fikonmarmelad med päroncognac som vi sedan hade till myskvällen.
Sinnesjukt gott att ha på brieost! 
Jag somnade som vanligt i slutet av filmen... :)
.
.
Nu checkar jag av min att-göra-lista och ringer runt till lite olika ställen för att se om jag kan få ett sommarjobb!
Är hemma och vabbar idag!
Snuttis är förkyld :(
2012-04-16 @ 10:57:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback