Jag är INTE gravid!!!

Ser helt sjukt ut, och det känns verkligen!
Det spänner och det gör ont. 
Och jag vet inte riktigt vad det är..
Jag har haft problem med min mage så länge som jag kan minnas..
Men sen jag ändrade mina kostvanor så har iaf magkatarren försvunnit och jag mår mycket bättre!
Fast det ska inte behöva vara så här...
Jag ser blickar och jag ser att folk funderar, men jag ÄR inte gravid!
Och inte nu, och inte nu och inte nästa gång vi ses heller..
2012-04-20 @ 20:37:19 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt att det ska vara så, nått du kollat upp?



Men när du la upp bilden på facebook och skrev: men nu måste de väl synas? ;-) då förstår jag om flera tror du är gravid! Haha



De reagerar nog för att du är slank annars så "putar" magen så tror väl folk de är en bebis pågång.

Intressant det där!

2012-04-20 @ 21:16:39
URL: http://sofiiizblogg.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag har pratat med flera läkare, men dom säger bara att jag ska utesluta olika saker och se själv.



Hahaha! Ja, jag var ju bara tvungen.. :)

Det tackar jag för, att du skriver att jag är slank annars ;D

Saken är väl att det är oftare som nedre bilden än som övre känns det som.. Dock inte riktigt SÅDÄR uppsvälld.

2012-04-21 @ 08:07:20
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Lena

Shit va drygt, för det kan ju inte vara speciellt bekvämt kan jag tänka mig. Jag blir sådär av vitlök och lök. Och för mycket mjöl. Och nej det är inte alltid gaser ;) Sväller upp ibland ändå..

Har du kommit fram till nåt iom uteslutningsmetoden?



Kram kram

2012-04-22 @ 19:17:49
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: Annelie

HAHA! Kollade på första bilden bara först och tänkte "men är du inte klok människa!" Men till andra bilden, vad jobbigt! :(



Men du vet alla de här minniskorna som kommer in på förlossningen och inte hade en aning om att de var gravida ;)



Hoppas det går över snart! <3

2012-04-22 @ 20:50:26
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Kicki

Lena:

Jag har bara kommit fram till att jag ska undvika de tyngsta mjölkprodukterna. 3 värsta: Ren mjölk, messmör, mjölkchoklad. Men ost och smör t.ex går bra.

Men det är så himla svårt. Och det är verkligen inte bekvämt, och NEJ, det är inte alltid gaser heller! (Inte vad jag märker iallafall!) :P

Jag kan ju testa att undvika lök iofs.. vitlök älskar jag, men blir illamående på.



Annie:

Iofs är jag inte platt på första bilden heller men..

SÅ jäkla svullen där tycker jag inte att jag är :P

HAHA! Men du, då blir jag gravid var och varannan dag! Haha ^^

2012-04-23 @ 10:46:47
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du e för fin du, jag läser din blogg varenda gång jag är online, lider med dig när du saknar Agnes och glädjs med dig när du mår bra! Tänkte på er den 3e och det verkade som lillprinsessan hade en fin dag!:) Hoppas du hittar en lösning på varför du är så svullen för sådär ska du inte behöva ha det! Saknar dig massor! KRAM

2012-04-23 @ 19:12:14
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback