En vecka sen sist..

Ja, herregud.. det är en hel vecka sen jag skrev sist!? 
Nu har jag haft knatteskutt, tillfälle nr. 2! Kul!
Jag ska lägga upp lite fler bilder från Malta också.
Armen värken fortfarande sen duscholyckan på Malta.. och i övrigt längtar jag mest tillbaka dit.
Eller någon annanstans för den delen.
Jag känner mig löjligt jäkla sviken av en "kompis" och undrar hur många gånger man ska behöva bli lurad innan man inser att det finns väääldigt få som faktiskt verkligen är riktiga vänner. 
Jag har gråtit många kvällen för den här personen och det verkar inte vara över riktigt än.. jag kanske helt enkelt kände mer för dig än du för mig...
Kärlek till alla er där ute som är äkta!
2012-02-19 @ 14:40:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annelie

<3

2012-02-20 @ 08:51:47
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback