Mer Malta! (del 2)

Dom första två bilderna är från Valletta huvudstaden. (torsdag) 

Bilderna är lite blandade.. vågar inte röra dom så mycket eftersom jag inte vill förstöra dom den här gången.

Därefter är det från Rabat, M´dina och några bilder från Mosta.

I Rabat virrade vi omkring och trodde att vi var i M´dina. Det var vackert i Rabat, precis som det skulle vara i    M´dina.. men när vi vart vägledda till M´dina och fick se det.. så var det ännu finare faktiskt.

Vi åt riktigt god mat på ett ställe i M´dina som hette Don Mesquita, en vinbar. Supermysigt!

I Mosta besökte vi världens tredje störta kyrka -Domen/Mostadomen.

Jag hoppas att man kan förstora bilderna den här gången.
Jag lägger alltid in dom som miniatyrer, så jag förstår inte vad problemet är..men,men.
MYSIGT HADE VI DET!! :)
2012-02-07 @ 22:41:34 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Dom stående bilderna funkar att klicka upp men inte dom liggande :S Konstigt!



Men ni verkar verkligen ha haft det helt underbart!

Vilket jag verkligen tycker du förtjänat som varit så duktig!!



Kram ♥

2012-02-07 @ 23:02:46
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Lena S

Åh ja supermysigt ser det ut! Och du är så fiin på alla bilder Kicki! Ronny har en jäkla pärla ;)

2012-02-07 @ 23:55:18
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: Tirja

tack vännen! <3

2012-02-10 @ 16:16:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback