Kul med barn!!!!

Jag bara måste dela lite skojj... kanske mest skojj för mig.. men ändå. :) 


Agnes: "Men den här moroten är så gammal!!"
Jag: "Ja, från 1872."
Liv: "Neeeej! Den är ju från igår"
Smarta ungar! 4 & 5 år. Kung. 

Agnes igår:
"Mamma! Nu kommer du och sätter dig vid matbordet innan jag blir arg!!"

Liv idag:
"Kicki!! Inte sjunga vid matbordet!!"


Agnes förut: "Mamma... Du är så sööööööt!!"

Agnes igår morse när hon vaknade: "Mamma, du är VÄRLDENS snällaste mamma!!"


Det första Agnes tänker på när hon vaknar idag:
A: "Jag vill åka flygplan mamma! Med DIG!........ och pappa.
Och Elin, och Ronny, och Liv, och AAAALLA mina kompisar!!!!"
Jag: "Jag tror inte det går.."
A: "VARÖR!?"
2012-07-13 @ 09:36:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback