Beställt ett par byxor

Det var ungefär 40 unika läsare som läste blogginlägget om sidor att shoppa på, och två som gav tips!
Varför är det ingen som handlar på internet? 
Eller varför får jag inga tips? Hmm.. 

Nog om det..
Jag beställde ett par byxor från Blooming
Dom kostade ju...Men OJ vad jag gillar dom!
Tur att jag fick pengar av mamma! (Eller alltså fick behålla lite av det jag sålde för)
Fick höra att dom ser så hemgjorda ut.. men det spelar ingen roll för mig.. bara jag tycker om dom så.
Och dom ÄR ju hemgjorda, och inte fabriks-massproducerade! :) 

H&M tänker jag också kolla som Lena skrev.. jag älskar ju hennes stil, så det är värt att göra ett försök.
Jag gillar att dom har ekologiska kläder. Även om jag anar att det utbudet inte är så stort.
2012-06-03 @ 14:32:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha dom ÄR snygga! Menade inget ont om dem för jag gillar dom skarpt!! Hoppas de sitter bra när du får dom :)

Kanske promenad ikväll? :)

2012-06-04 @ 12:17:04
URL: http://elinsc.blogg.se/
Postat av: Lena

Härligt Kicki!!

De hade himla mycket fint på den där sidan ju =)

Vilka blev det?



Puss

2012-06-05 @ 08:04:40
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback