Intressen...

När vissa intressen tar över andra...
En del människor värnar verkligen om miljön, men älskar att köra bil..
Några andra kanske absolut inte vill äta djur, men tycker för mycket om kötträtter för att sluta...

Just nu... har jag fallit hårt för något jag är emot.. och jag kan inte hålla mig från frestelsen!
Jag har börjar göra smycken!
Och hur mycket jag än är emot onödiga prylar, emot plasten och dess gift, emot pengaslöseri och överdriven konsumtion... så älskar jag det här. Jag älskar att göra dom, och jag älskar att sälja dom.
Jag vill inte sluta! Jag vill inte!!! 

Några av mina ting: 
Några är beställda & några är till salu! 
(Alla är inte klara på dessa bilder)
I LOVE IT!
2012-06-14 @ 22:55:01 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är Kicki!! Gör du utifrån foto eller vad?

2012-06-15 @ 12:19:06
Postat av: Angelica

Men vilken jävla talang du har! Och du, tänk på allt du faktiskt gör på andra sätt istället, det är klart du inte ska avstå sånt som får dig att må bra! Jag har typ flygit jorden runt fast jag hatar alla utsläpp det bidrar till, en annan skövlar regnskog och en tredje dumpar avfall i sjöar. Det är inte så din nya hobby är att klubba sälar liksom..

2012-06-15 @ 18:59:47
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback