Jag Vill Ha Hus Nu...

Älskar min lägenhet.. men nu vill jag ha hus.. eller iaf en större läga.. vi ryms inte här.
Jobb är något jag också gärna skulle vilja ha.. men förhoppningsvis är körtkortet snart mitt..och då ska jag inte göra annat än att kämpa för ett jobb.. heeeela dagarna. Tills jag har ett. Eventuellt starta eget!
Dom här månaderna räcker inte ens pengarna till den lägsta räkningen.
A-kassan har inte kommit igång än och jag hoppas för allt i världen att jag får pengarna retroaktivt.. men i.o.m att jag fick göra en ny ansökan idag så antar jag att perioden börjar idag?
Helt sjukt att dom bara kunde stänga av mig för att jag var några dagar sen in med papprena.
..jag skickade in dom SAMMA dag som jag fick dom av min arbetsgivare...
.
Agnes och Liv pajjade Agnes bänk för ett tag sen (en av dom sparkade sönder ena dörren) så efter det har den bara stått där, dörrlös och ful.
Men nu har jag målat den vit invändigt, och lagt dit två rosa kuddar och några filtar.. så nu är det ett krypin istället.
Får se om det kommer fortsätta vara så, eller om det ska in lite leksaker dit istället.
Det är iaf mycket finare nu!
2012-03-08 @ 21:30:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback