Suddigt men sant....

Hus eller lägenhet?
Jag vill verkligen bo större nu!
Jag vill ha ett eget sovrum!! 

Om jag bor i lägenhet, och jobbar som jag gör nu, och sparar allt jag kan, fortsättar med att aldrig handla något IN... då skulle jag kunna jobba 50% dom veckor jag har Agnes och 50-150% dom veckor jag inte har Agnes. Och ÄNDÅ lyckas spara undan. Det skulle kunna vara min grej.
Idag lämnade jag Agnes 8.00, hämtade henne 17.00, och det gör ont i hela mig... jag hann laga mat, mysa soffan & natta. 

Om jag bor i hus, då skulle vi kunna bo som vi vill.. ha egna rum, trivas med hem och gård.. men kanske inte ha råd att jobba som jag gör nu för att få ha tiden med Agnes..?

Min tid med Agnes är det dyrbaraste jag har! 
Jag byter alla saker i världen för att få mer tid med henne. 
Och jag jobbar gärna från öppning till stängning dom veckor jag inte har henne.
Iallafall ibland :)


Suddigt men sant.....
2012-05-14 @ 22:42:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback