Agnes halloween-party

Men vilken kväll!!
Agnes hade bjudit hem en massa dagiskompisar på halloweenparty, men så tog hon just precis IDAG och fick (ev.) ögoninflammation (det kan också vara skräp), så vi meddelade detta till alla och trodde inte att någon skulle komma... Men ALLA kom!
Och om alla har haft det ens hälften så roligt och trevligt som jag har haft det, så har dom haft det bra! Både jag och Agnes är så otroligt nöjda och glada!
Jag hann inte göra i närheten av allt jag hade planerat att hinna göra, men det vart kladdkaka med spindelnäts-glasyr, blod-saft, pumpa-apelsiner och om dom ville fick dom blodmackor. 
Dom fick leta skatten som var fylld med popcorn, dansa dans-stopp och leka så mycket dom bara orkade! 
Agnes fick en pirat-klänning av en kompis som hon är så otroligt lycklig över.. hon började gråta när hon skulle lägga sig för att hon ville ha dom kläderna imorgon också! Men det får hon ju såklart, så då vart det bra igen! :)

Sen innan hon la sig var hon bara TVUNGEN att städa dockskåpet och ställa allt i ordning.. och gissa om det tog tid! Hon skrattade när hon såg att toaletten stod i köket och köksgrejjerna i vardagsrummet.. Snacka om att vilja ha ordning. 

//Mycket nöjd mamma med en mycket nöjd tjej!! 

2012-11-03 @ 22:05:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback