???

Den här bloggen började som en eko-blogg med tävlingar, recept och olika testsaker.. jag absolut älskade det.
Men någonstans har allt det här försvunnit på vägen.. Nu känns det mest som en privat blogg. 
Ibland skriver jag t.o.m jätteprivata saker som jag väljer att inte lägga upp. 
Jag skulle vilja backa och fortsätta ha en eko-blogg där jag fortfarande testar en massa produkter och har en massa roliga samarbeten. 
Jag brann ju för det här!
Är det tiden som inte räcker till?
2012-11-11 @ 17:41:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

jag vet, och jag sa nog själv så förut.
man tänker liksom inte på hur man skriver.
men nu när jag varit med om något
riktigt dramatiskt här i livet så
upplevde jag också detta för första gången.
innan hade tanken aldrig slagit mig.
min svärmor sa till en bekant att hon
var så orolig för Minea varpå denne slänger
ur sig. - ja men hon är ju övervakad?

som att inget skulle kunna hända iaf.
hon kunde dö oavsett övervakning.
allt handlade ju om hur pass stark hon
skulle vara för att klara kramperna.

men som sagt, många menar väl
men ibland kan det bli lite fel ändå :P

2012-11-11 @ 19:53:12
URL: http://mariellegraas.blogg.se
Postat av: Granna

Jag fortsätter att läsa och vara tacksam för vad du än skriver om! Är så glad att få "se" lite av dig när det går så långt mellan gångerna vi ses. Puss!

2012-11-11 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback