Mitt underbarn...

Låten som spelades på Agnes dop.
Texten är så underbar.. 

Avundsjuk är välden, om man vågar gå sin egen väg.
Missunsam, det är den - om man lyckas stå på egna ben.
De kan viska 'Du är ingenting värd', vem tror du att du är?
Men då ska du minnas mitt ord, du är nånting stort - och du ger just precis som du är.

Vissa vill fördömma, som om det ens vore upp till dom.
Trycka ner och gömma, för att själva slippa att tänka om.
Det är svårt att bryta is och ny mark, man måste vara stark.
Jag vill ge dig kraften att tro, ett osvikligt ord - att stå för den du verkligen är.

Du, du är helt unik, ingen är dig lik - du är en dröm som blev sann.
Du, du kan klara allt, övervinna allt - du har en värld i din hand. 
Sluta aldrig tro att inom dig bor, alla livets svar - mitt underbarn!
"

  
2012-11-02 @ 19:56:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin! Jag hade "Isn´t she lovely" med stevie Wonder som ledmotiv till STellas namngivning :-).

Svar: Härligt!! :D OM det blir fler barn här så ska vi också ha namngivning och inte dop :)
Kicki

2012-11-08 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback